2011. október 22., szombat

Még egy szőrmók

Carlos érkezéséről már írtunk az előző bejegyzésben, azóta történt pár apró változás...
Csütörtök este, mikor ránéztem az e-mailekre, láttam, hogy üzenetet kaptam Steffitől, a nyuszitenyésztő csajtól.

Megírta, hogy volt Náluk az állatorvos, átnézte a piciket, minden rendben, viszont az apjuknál talált valami minimális rendellenességet a fogaknál, így nem csak a papát kell kivennie a tenyésztési programból, hanem a kicsik sem alkalmasak ilyen formában az utódok nemzésére. Természetesen nekünk ez Carlos miatt nem téma, ígyis-úgyis ivartalanításra kerül a sor. Visszaírtam, hogy sajnálom a történteket, de Carlos mindenképp kell nekünk.
Aztán felnéztem a honlapra (www.schnuffis.de), és elképedve láttam, hogy Carlos, és egy másik, világosbarna fiúcska kivételével az összes pici szabad.
Elmeséltem Ádámnak, aztán beindultak az agykerekek mindkettőnknél. Ádám már az első látogatásnál azt mondta, Ő is szeretne később egy szürke színűt, lehetőleg lányt, és hát most hipp-hopp, itt volt az alkalom.
Nem is gondolkodtunk sokáig, írtam Steffinek, hogy érdekelne a kis szürke gombóc is, kértem infókat, hogyan lehet őket együtt tartani őket, helyigényük így milyen stb.
Aztán mivel semmi extra nincs a közös tartásban, már ment is a válasz, hogy akkor az Ádám által Carmen névre keresztelt pindúrt is lefoglaljuk.

Ő Carmen:


Szép napokat kívánunk Mindenkinek! :)

Viki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése